ا

  • احتشام، محمد ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • احمدی، فاطمه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • اکبری، پیمان پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

  • امامی کورنده، محمد الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

  • امین موسوی، سید عبدا... طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • ایزدی کاه کشی، فرزاد الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

ب

  • بائوج خوشامیان، عمران ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

  • برانی، بهنام الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • بروجعلی، علی نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]

  • بهروزی، سمانه نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]

پ

  • پورشهابی، وحید بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

ت

  • تقوی، هادی طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

ح

  • حاجی پورفرد، حسین بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • حاجی زاده مجدی، روزبه واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • حسینی، سید رسول طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • حقیقت منفرد، جلال تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • حیدری، حسینعلی شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

  • حیدری، عباس طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

خ

  • خداپرست، مهدی ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • خلجی پیر بلوطی، عباس بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

د

  • داداشی، علیرضا اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]

  • دماوندیان، علی پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

ر

  • راه چمنی، احمد طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • رحیمی نیک، اعظم طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

  • رنجبر، ایرج واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • روستا، علیرضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

ز

  • زرین کمر، ساغر طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

س

  • سجادی، سید رضا بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • سلاجقه، سنجر ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • سلطانی، بهزاد بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • سهرابی، طهمورث نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]

ش

  • شریفی، محمد بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

  • شکوه، زهرا ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • شول، عباس الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

ص

  • صادقی، تورج طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • صادقی، حمید طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • صدوقی، میترا ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

ط

  • طباطباییان، سید حبیب الله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • طلوعی اشلقی، عباس بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

ع

  • عباسقلی زاده، اسما الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • عسکری، احمد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • عسگری، محمد مهدی بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • عسگری، محمد هادی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

  • علیرضایی، اسداله الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

ف

  • فاتحی راد، نوید ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • فتاحی، شهرام واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • فیض اللهی، صادق شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

ق

  • قلی پور دمیه، حمیدرضا بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

ک

  • کرامتی، محمد علی تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • کرهانی، مهدی الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • کریمی، فاطمه تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

م

  • محمودی، جابر بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

  • محمودی، نازی ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • مرادی دهکردی، راضیه الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • مردانی، محمد رضا بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

  • مقدس، امیرحسین الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

  • منظری توکلی، علیرضا ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • مولا ابوبکری، غلام طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

ن

  • نژاد بیگلری، مجید ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • نقدی، پردیس تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

  • نو بهار، خاطره بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • نیکخواه، یونس نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]